Gyvenimo būdas

Patarimai, kurie padės įveikti tėvystės keliamus iššūkius ir priprasti prie naujo gyvenimo ritmo.

Naujagimis gali apversti jūsų gyvenimą aukštyn kojom  pačiu nuostabiausiu būdu!
Normalu, kad pirmosiomis savaitėmis jausitės priblokšta ir pavargusi tol, kol atrasite režimą, kuris tinka jums ir jūsų vaikeliui. Šie paprasti patarimai padės susitvarkyti su motinystės keliamais iššūkiais ir jūs galėsite mėgautis maloniais pirmaisiais mėnesiais su savo naujagimiu.

1. Valgykite subalansuotą maistą

Sveika mityba suteiks energijos motinystei ir užtikrins kokybišką pieną kūdikiui. Daugiau sužinoti galite mūsų skiltyje apie mitybą tapus mama.

Nusnauskite, kai tik galite – ypač tada, kai vaikelis miega.
2. Padidėję mitybiniai poreikiai

Žindymo laikotarpiu reikalavimai mitybai padidėja, kad atitiktų mamos ir vaiko poreikius. Jeigu maitinate krūtimi, vien tik iš maisto gaunamų maisto medžiagų gali nepakakti jums abiems.  Savo mitybą galite papildyti multivitaminų, mineralų ir mikroelementų kompleksu elevit® Pronatal, kuris tinka ir žindančioms moterims.

3. Pailsėkite!

Tikėjotės, kad jausitės pavargusi, bet niekas negali jūsų paruošti tam, kaip gali būti sunku prižiūrėti naujagimį! Štai keletas būdų, kaip galite tausoti savo energiją.

  • Prisėskite, kai tik galite, ir nusnauskite kol vaikas miega.
  • Palaikykite minimalią namų ruošą. Dulkių šluostymas nuo grindjuosčių gali palaukti.
  • Pasistenkite atsipalaiduoti ir praktikuokite nėštumo metu išmoktus atsipalaidavimo pratimus.
  • Ruoškite paprastus ir sveikus patiekalus, kad nereikėtų ilgai gaminti.
  • Tegu jūsų antroji pusė padeda prižiūrėti vaiką. Taip jūs turėsite pertraukėlę, o partneris galės ugdyti ryšį su vaiku.
  • Paprašykite kitų pagalbos. Draugai ir artimieji džiaugsis, galėdami jums padėti kasdienėje veikloje arba išklausyti.
4. Kovokite su liūdesiu

Dėl hormonų ir miego trūkumo pirmąsias 3 - 4 dienas po gimdymo galite jaustis liūdna ir irzli. Jei norite pakelti savo nuotaiką, paprašykite aplinkinių, kuriais pasitikite, kad keletą valandų pasirūpintų kūdikiu. Tuo metu galėsite užsiimti jums malonia veikla arba tiesiog pamiegoti. Taip pat geriau pasijusti gali padėti ir pokalbis su savo gydytoju.

5. Mankštinkitės

Lengva mankšta gali pakelti nuotaiką, suteikti energijos ir padėti greičiau atgauti formas. Keletą pirmųjų mėnesių laikykitės lengvo krūvio ir jį nuosekliai didinkite. Pratimai, skirti treniruoti dubens dugno ir pilvo raumenis po nėštumo, padės greičiau atsigauti po gimdymo.

Mum pushing pram

6. Išeikite iš namų

Pasistenkite reguliariai vaikščioti su kūdikiu nešyklėje arba vežimėlyje, kad nesijaustumėte įkalinta namuose. Kūdikis taip pat turi susipažinti su išoriniu pasauliu. Jeigu mėgstate kompaniją, paieškokite mamyčių grupės, kad galėtumėte kartu pasivaikščioti ir pasikalbėti.

Sveika mityba suteiks energijos motinystei ir užtikrins kokybišką pieną kūdikiui.
7. Venkite alkoholio

Nevartokite alkoholio, jei maitinate krūtimi. Alkoholis patenka į motinos pieną , o su juo — kūdikiui.

8. Patikrinkite visus vartojamus vaistus

Jei maitinate krūtimi, dėl vaistų vartojimo būtinai pasitarkite su gydytoju ar vaistininku.

Pirmųjų mėnesių atmintinė

Atmintinėje pateiktas darbų sąrašas, kuriuos reikia atlikti gimus kūdikiui.  Jūs galite jį atsisiųsti arba atsispausdinti, kad būtų patogiau naudoti.