Mityba

Mamyčių mityba turi būti subalansuota, kad organizmas greičiau atsigautų po gimdymo. Jei žindysite, mitybiniai poreikiai išaugs, nes pienu maitinsite kūdikį.

Jums teks derinti kūdikio maitinimo režimą su kitomis kasdienėmis veiklomis, o tai pareikalaus jūsų laiko ir energijos. Visa tai gali varginti.
Valgydama tinkamą kiekį įvairaus maisto, palaikysite energijos lygį ir užtikrinsite maistingą mamos pieną kūdikiui.

Kokia mityba tinkamiausia tapus mama?

Kai maitinate krūtimi, kasdien suvartoti rekomenduojamų maisto medžiagų norma padidėja. Padidinusi suvartojamų daržovių ir grūdų kiekį, išliksite sveika ir užtikrinsite, kad jūsų pienas bus prisotintas kūdikiui reikalingomis medžiagomis.

Taip pat rekomenduojama:

  • Rinktis nesočiuosius riebalus, pavyzdžiui, aliejų ir užtepus, vietoj sočiųjų (sviesto ir grietinėlės).
Kai norite užkąsti, rinkitės sveiką maistą, pavyzdžiui, jogurtą, gabalėlį sūrio ar vaisių.
  • Sumažinti suvartojamo apdoroto ir „greito" maisto kiekį. Maistas išsinešimui ir iš anksto paruoštas maistas, pavyzdžiui, sausainiai, pyragai, apdorota mėsa, traškučiai, saldainiai ir gaivieji gėrimai, turėtų būti valgomi retai. Jei norite tiesiog užkąsti, rinkitės sveiką maistą, pavyzdžiui, jogurtą, gabalėlį sūrio ar vaisių.
  • Per dieną išgerkite bent 2 litrus vandens, kad palaikytumėte skysčių balansą.

New Mum Nutrition

Jeigu galite žindyti, užtikrinsite visus pagrindinius vaiko mitybinius poreikius. Motinos pienas palaiko sveiką vystymąsi ir padeda sustiprinti kūdikio imuninę sistemą. Žindymas taip pat yra puiki proga ugdyti ryšį su vaiku. Rekomenduojama, kad kūdikiai būtų maitinami tik motinos pienu pirmuosius 6 gyvenimo mėnesius.

Tai, ką valgote ir geriate, gali būti perduodama kūdikiui su pienu.

Maistas ir gėrimai, kurių derėtų vengti, žindymo metu

Tai, ką valgote ir geriate, gali būti perduodama kūdikiui su pienu.

  • Dėl kofeino vaikas gali tapti neramus, o tai gali paveikti ir jūsų miego režimą. Stenkitės apriboti arba sumažinti kasdienį kofeino vartojimą.
  • Alkoholis taip pat gali pakenkti jūsų kūdikiui. Todėl nevartokite alkoholio, jei maitinate krūtimi.

Mitybos poreikių užtikrinimas tapus mama

Pirmaisiais mėnesiais kūdikio priežiūra iš jūsų atims daug laiko ir jėgų, todėl gali būti sudėtinga pasirūpinti visaverte mityba.

Krūtimi maitinančios mamos

Jeigu žindote, jums reikia daugiau maistinių medžiagų, kad patenkintumėte ir kūdikio poreikius. elevit® Pronatal – 12 vitaminų, 7 mineralų ir mikroelementų kompleksas, sukurtas specialiai tam, aprūpintų jūsų organizmą reikalingomis maistinėmis medžiagomis viso nėštumo ir žindymo laikotarpiu.

Kiti patarimai

Sveika mityba užtikrins, kad tapusi mama aprūpinsite organizmą reikalingomis maisto medžiagomis. Gyvenimo būdo skiltyje rasite patarimų, kaip įprasti prie naujos dienotvarkės ir mėgautis pirmaisiais kūdikio mėnesiais.