Mityba

Gerai subalansuota mityba užtikrins visas reikiamas maistines medžiagas jūsų sveikatai bei energijai palaikyti bei palengvins jūsų kelią link nėštumo.

 

Svarbu, kad moterys, kurios planuoja susilaukti kūdikio, laikytųsi subalansuotos mitybos. Mitybą galima papildyti multivitaminų, mineralų ir mikroelementų kompleksu elevit® Pronatal, kuris skirtas nėščiosioms, žindyvėms ir planuojančioms pastoti moterims. Tai padės aprūpinti organizmą visomis būtinomis maistinėmis medžiagomis nėštumo metu.

Padidėjęs maistinių medžiagų poreikis

Vien su maistu aprūpinti organizmą reikalingomis maistinėmis medžiagomis, kai jų poreikis yra padidėjęs, gali būti sudėtinga. Labai svarbu, kad nėštumo metu gautumėte pakankamą kiekį:

  1. Folio rūgšties.
  2. Geležies.

elevit® Pronatal yra multivitaminų, mineralų ir mikroelementų kompleksas, sukurtas specialiai tam, kad aprūpintų jūsų organizmą visomis reikalingomis maistinėmis medžiagomis planuojant nėštumą bei viso nėštumo ir žindymo laikotarpiu.

Mityba ir vaisingumas

Jūsų ir jūsų partnerio sveika bei subalansuota mityba gali padidinti pastojimo ir sklandaus nėštumo tikimybę.

Lady cooking

Mityba, kuri padidina moterų vaisingumą

  1. Valgykite pakankamai angliavandenių (vaisių, daržovių, "pilno grūdo produktų" ir kt.), nes juose gausu skaidulų.
  2. Pakeiskite liesą pieną riebesniu arba suvalgykite riebaus jogurto porciją kasdien.
  3. Sumažinkite išgeriamos kavos kiekį, venkite alkoholio ir saldžių gazuotų gėrimų. Vietoj jų vartokite daugiau vandens.
  4. Sumažinkite suvartojamo cukraus kiekį. Vietoje balto cukraus, vartokite natūralius saldiklius, tokius kaip klevų sirupas, medus ar agavos nektaras ir kt.

Mityba, kuri padidina vyrų vaisingumą

  1. Didesni vitaminų A ir D kiekiai gali padidinti vyro lytinį potraukį ir potenciją. Jie taip pat skatina medžiagų apykaitą, o tai suteikia daugiau energijos seksui.
  2. Valgykite kuo daugiau organiško maisto. Pesticidai gali paveikti trapų hormonų balansą ir spermatozoidų kiekį.

Taip pat galite išbandyti tokius afrodiziakus kaip imbieras, austrės ar juodasis šokoladas, kurie gali padėti tinkamai nusiteikti!

Sveikos mitybos pagrindai

Planuojant nėštumą rekomenduojama laikytis kelių mitybos principų:

  1. Venkite alkoholio.
  2. Venkite maisto produktų, kuriuose galima rasti listeria bakterijų (pvz., minkštieji sūriai, šalti mėsos užkandžiai, žali kiaušiniai, iš anksto paruoštos salotos ir kt.). Pasirūpinkite, kad kiaušiniai, mėsos ir žuvies gaminiai būtų gerai termiškai apdoroti.
  3. Venkite žuvies, kurioje gali būti didelė gyvsidabrio koncentracija.
  4. Stenkitės sumažinti kasdienį kofeino suvartojimą iki 150 mg per dieną. Nepamirškite, kad kofeino taip pat yra šokolade, arbatoje, kai kuriuose gazuotuose bei energetiniuose gėrimuose.
  5. Išgerkite bent 2 litrus vandens kasdien.
Nėštumas padidina tam tikrų vitaminų ir mineralų poreikį, kurie yra būtini norint užtikrinti sveiką ir sklandų kūdikio vystymąsi.

Food platter

Padidėjęs maistinių medžiagų poreikis nėštumo metu 

Planuojant nėštumą, rekomenduojama vartoti multivitaminų, mineralų ir mikroelementų kompleksą, pvz., elevit® Pronatal, dėl šių trijų pagrindinių priežasčių:

  1. Nėštumas yra vienas iš daugiausiai maistinių medžiagų reikalaujančių periodų moters gyvenime. Nėštumo laikotarpiu, maistinių medžiagų poreikis išauga iki 150 proc. Vien su maistu aprūpinti organizmą visomis reikalingomis maistinėmis medžiagomis, kai jų poreikis yra padidėjęs, gali būti sudėtinga.
  2. Pirmosios nėštumo savaitės yra kritiškai svarbios kūdikio vystymuisi. Šiuo laikotarpiu susiformuoja nervinis vamzdelis, jungiantis kūdikio galvos ir nugaros smegenis. Dažnai apie nėštumą sužinoma, kai kūdikio vystymasis jau yra prasidėjęs. Pradėkite vartoti  elevit® Pronatal iš karto kai pradedate planuoti nėštumą. Tai padės užtikrinti, kad nuo pirmųjų nėštumo savaičių jūsų vaisius bus aprūpintas visomis reikalingomis maistinėmis medžiagomis.
  3. Jūsų organizmui gali prireikti laiko kol įsisavins rekomenduojamą maistinių medžiagų kiekį nėštumo metu. elevit® Pronatal aprūpins mamos organizmą sveiko vaiko vystymuisi būtinomis mineralinėmis medžiagomis, mikroelementais ir vitaminais.

Pagrindiniai vitaminai ir mineralai, būtini sveikam kūdikio vystymuisi, yra folio rūgštis ir geležis:

Folio rūgštis

Per pirmąsias nėštumo savaites, kai dauguma moterų net nežino, kad laukiasi, vaisiaus nervinis vamzdelis jau būna susiformavęs ir užsidaręs. Nervinis vamzdelis sudaro kūdikio galvos ir nugaros smegenis, kurios yra būtinos nervų sistemai. Kūdikio nervinio vamzdelio formavimosi metu, svarbų vaidmenį atlieka folatų kiekis moters organizme. Klinikiniais tyrimais įrodyta, jog folio rūgštis (sintetinė folatų forma) padeda sumažinti nervinio vamzdelio defektų (pvz. spina bifida) atsiradimo riziką. Todėl planuojant nėštumą, rekomenduojama vartoti multivitaminų ir mineralų kompleksą elevit® Pronatal, kurio sudėtyje yra 800 mcg folio rūgšties.

Geležis

Geležies stoka gali turėti neigiamos įtakos ovuliacijai ir apsunkinti pastojimą. Nėštumo metu žymiai išauga geležies poreikis, nes jūsų organizmas gamina kraują ne tik jums, bet ir kūdikiui. Todėl papildomas geležies vartojamas gali padėti išvengti geležies trūkumo organizme, kuri yra labai svarbi besivystančiam vaisiui. elevit® Pronatal sudėtyje yra 60 mg geležies.

elevit® Pronatal sudėtyje yra didelis folio rūgšties ir geležies kiekis

elevit® Pronatal  ir nėštumo planavimas

elevit® Pronatal yra skirtas moterims, kurios planuoja pastoti, laukiasi ar maitina krūtimi. Remiantis moksliniais tyrimais, folio rūgštis sumažina nervinio vamzdelio defektų, pvz., spina bifida,  atsiradimo riziką, o papildomas geležies vartojimas padeda užtikrinti tinkamą jos lygį moters organizme. elevit® Pronatal sudėtyje yra didelis folio rūgšties ir geležies kiekis, kuris yra būtinas, norint užtikrinti sveiką kūdikio vystymąsi.

Vartoti elevit® Pronatal yra paprasta – viena tabletė per dieną bet kuriuo paros metu. elevit® Pronatal rekomenduojama pradėti vartoti bent mėnesį prieš pastojimą bei viso nėštumo ir žindymo laikotarpiu.

Gyvenimo būdo koregavimas

Pasirūpinusi tinkama mityba ir pakankamu maistinių medžiagų lygiu, peržvelkite savo gyvenimo būdo įpročius. Jums gali tekti keletą iš jų koreguoti, nes tai gali padidinti sveiko ir laimingo nėštumo laikotarpio tikimybę.